שואו מצווה

הכירו את רשת המועדונים לאירועי בר או בת מצווה, שואו מצווה. המקום בו הילדים יכולים להגשים את כל החלומות ולחגוג בדיוק כפי שהם רוצים

הכירו את רשת המועדונים היחידה בארץ לאירועי בר או בת מצווה, שואו מצווה. ברשת מציעים לילדים להגשים חלומות ולחגוג בדיוק כפי שהם רוצים: עם תוכן ומרכיבים שהותאמו במיוחד לילדים; עם אנשי צוות שעברו הכשרה מיוחדת כדי לעבוד עם ילדים; עם כוכבי נוער אהובים שמגיעים הישר מהטלביזיה כדי להפעיל את כל המשתתפים; ואפילו עם תפריט הקינוחים מציע מנות שילדים אוהבים במיוחד.

מגשימים חלומות

בראיון עם מנהלי הרשת, אסף קשי וגיא קרפל, הם מספרים כיצד הם מגשימים חלומות של ילדים, הבוחרים לחגוג את בר או בת המצווה באחד ממועדוני הרשת; על הטרנדים המובילים את הסצנה; וגם נותנים טיפים והמלצות לחגיגה של אירוע מוצלח.

הרשת הוקמה לפני כ-8 שנים ומפעילה כיום 6 מועדונים בכל אזורי הארץ. לאחרונה החלו קשי וקרפל במהלך התרחבות, הכולל מכירת זיכיונות. המטרה היא להפעיל  סניף של 'שואו מצווה' בכל עיר בארץ. אולם לברית בפתח תקווה

כיצד עלה הרעיון להקמת המועדונים?
קשי: "לפני שהקמנו את המועדונים לא היה מקום שיציע תוכן לאירועים מעניינים לגילאי 12 או 13. זיהינו שיש צורך וכך נולד הרעיון להקמת המועדונים, כדי לתת מענה לצורך. כמו כן, אחד המוטיבים שהביאו להתפתחות ולשדרוג של המועדונים, הוא השיחות עם הילדים עצמם. בכל מפגש עם ילד או ילדה קיבלנו טיפ, שסייע לנו להפיק אירוע מוצלח יותר".

קרפל: "הבנו שבאירועי בר או בת מצווה חסר מרכיב, שיגרום לאנשים לזכור את האירוע כיוצא דופן. לכן, החלטנו שאנו רוצים לשלב באירוע מרכיבים שיעניקו מאפיינים מיוחדים, מדליקים ואטרקטיבים; מאפיינים שיהפכו את האירוע לאחר ומיוחד, כך שאנשים יזכרו אותו כשונה מאירועים אחרים. בהמשך, התחלנו עם אירועי קונספט ועם הזמן הבנו שאין בסצנת האירועים מתחמי אירועים שמכוונים לילדים, אלא רק למבוגרים. זעת, בשעה שבאירוע בר או בת מצווה, הילדים הם שקובעים. לכן רצינו לאתר את מה שמעניין את הילדים, לפנות ישירות אליהם ולהציב אותם במרכז".

הקונספט - כל המרכיבים מותאמים לילדים

הקונספט שעומד בבסיס הפעילות של הרשת הוא לבחור מרכיבים מאירועים למבוגרים ולהתאים אותם לעולם הילדים. כך, לדוגמא, ניתן למצוא באירועים בר אקטיבי, שמציע משקאות מיוחדים, אך נטולי אלכוהול; גם הדי.ג'יי'ס עברו הכשרה מיוחדת כדי שיוכלו להפעיל אירועי בר או בת מצווה באופן אקטיבי ויצירתי יותר. לכן הם לא רק משמיעים מוסיקה, אלא נותנים דגש לחתן או לכלת האירוע ולא שוכחים שהקהל העיקרי הוא החבר'ה של השכבה.

בנוסף, קשי וקרפל זוכרים שכיום הילדים מוצפים בגירויים לא שגרתיים, לכן הם נמצאים תמיד במרדף אחרי הדבר הבא. "זו גם הסיבה שהקמנו חברה נוספת, שעוסקת בייצוג כוכבי ילדים ונוער מתוכניות טלביזיה אהובות ושילבנו אותם בהפעלת האירועים. כך בר או בת המצווה זוכים בכוכב האהוב, שמגיע הישר מהטלביזיה, כדי להפעיל את האירוע. השילוב הזה מאפשר לנו להגשים חלומות, עם אירוע שהותאם במיוחד עבור הילד או הילדה".

כוכב הנוער מגיע לבית הספר כדי להזמין את הילדים לחגיגה

פרט למתחמי המועדונים, אפשר למצוא בתפריט שמציעים קשי וקרפל מוצרים נוספים, במגוון קטגוריות המרכיבות את האירוע, בהן גם מוסיקה; אוכל, בדגש על ברים עם קינוחים מיוחדים שילדים אוהבים; אטרקציות; ועיצוב לפי נושא ובהתאם לחלום של הילד, החל בקבוצת כדורגל לבני מצווה ועד להקות בנים לבנות מצווה.

קטגוריות נוספות המופיעות בתפריט המוצרים הם צילום, הכולל בוק עם סטייליסיטית, איפור ועיצוב שיער; כוכבי נוער ומפורסמים אחרים שחוברים לאירוע; מגנטים ותא צילומים שקוף; כניסות מרהיבות; פרומושן לפני האירוע, עם הזמנה דיגיטלית ואפשרות לבחור בכוכב האהוב, שיגיע לבית הספר כדי להזמין את כל החברים בכתה; הפקות בריכה והפקות אירועים חיצוניים; השתלבות במתחם אירוע נבחר עם התכנים שמציעה החברה ועוד.

קולנוע ב-7 מימדים וצוות הפעלה מקצועי

עוד כדאי לציין, שבכל אחד מהמועדונים ברשת פועל גם אולם קולנוע פרטי המיועד להקרנת סרטים ב-7 מימדים. החוגגים נכנסים בקבוצות כדי לצפות בסרטונים שמשתפים את כל החושים.

כל אחד מאנשי צוות ההפעלה של המועדונים עבר, כאמור, הכשרה מקצועית על ידי מיטב אנשי המקצוע בארץ. קשי וקרפל מספרים, כי "כך התגבש צוות מקצועי, שהוכשר במיוחד כדי להתמודד עם בני גילאי 12 ו-13; גיל שלא קל להתמודד מולו. לכן, כל אחד מאנשי הצוות הוא גם מפעיל, משום שלכל אחד יש התוספת שלו לתוך החוויה: החל ברקדניות, דרך הדי.ג'י והמפעילים עצמם וכלה בצלמים. זאת, למרות שיש מעין גרעין קשיח של צוות הפעלה, שמחזיק ומפעיל את האירוע מרגע הכניסה ועד להפעלת האטרקציות של המסיבה. עוד, כדאי לציין שלכל אירוע ניתן לצרף גם מפיק מקצועי, שילווה באופן צמוד לאורך כל הדרך".

מה מבדל אתכם מהמתחרים?
"אנו מציעים חבילת הכל כלול לאירוע תחת קורת גג אחת, עם סטנדרט ברמה הגבוהה ביותר, שעונה על כל הצרכים של בר או בת המצווה. החבילות חוסכות להורים הרבה זמן, כסף ואנרגיות. בנוסף, הניסיון והמקצועיות שלנו מבטיחים שכל בחירה תהיה מוצלחת. זאת, משום שבסופו של דבר צריך לדעת איך לבחור כל מרכיב ומרכיב לאירוע. בנוסף, הבידול שלנו בא לידי ביטוי בכך שכל ילד מקבל אירוע שונה, אירוע שמותאם רק לו. החבילה מותאמת אישית לכל ילד או ילדה, כאשר השאלה הראשונה שאנו שואלים כל אחד או אחת היא, מהו החלום שלך. בו זמנית, חשוב לציין, שהמחירים שפויים וריאלים".

איזו אסטרטגיה גיבשתם כדי להתמודד עם תחרות?
"העובדה שאנו רשת מועדונים מספקת לנו יכולת כלכלית גבוהה יותר מאשר זו שמתאפשרת למועדון אחד. בהמשך לכך יש לנו גם אפשרות לרכוש את הטכנולוגיות ואת האטרקציות. לכן הלקוחות שלנו יכולים ליהנות מהאטרקציות במחירים הרבה יותר אטרקטיביים. משום שאנו חלוצים בתחום וידועים ומוכרים בתעשיה כחברה המובילה בתחומה, אנו גם מחוברים מאוד לטכנולוגיה העכשווית ובעלי יכולת לספק אותה ללקוחות. חשוב לציין, שאנו בעד תחרות, משום שהיא מגבירה את המודעות של התחום".

אילו טרנדים מובילים את התחום בשנה האחרונה ואילו צפויים להתחזק?
קרפל: "אחד הטרנדים המובילים בשנים האחרונות הוא כוכבי נוער, אמנים וזמרים, שמגיעים לאירוע ומלווים אותו. בשנה האחרונה מוביל גם הטרנד הטכנולוגי, שצפוי להתחזק בשנה הקרובה. מדובר בעיקר באפליקציות שונות המלוות את האירוע. אנחנו, למשל, פיתחנו אפליקציה שמאפשרת לילדים להפוך לדי.ג'י של האירוע, באמצעות לייקים (Like) בזמן אמת. עוד פיתחנו טכנולוגיה המשלבת את המסך המתרומם מהתוכנית 'הכוכב הבא': בר או בת המצווה שרים והילדים קובעים מתי המסך יעלה באמצעות האפליקציה שלנו. כמו כן, פיתחנו כניסות מיוחדות שכוללות מרכיבים משוגעים, כגון פריצה של בר או בת המצווה מתוך מסך דיגיטלי עליו מוקרן סרטון וידאו".

קשי: "טרנד נוסף, שממשיך ומתחדש בשנים האחרונות, הוא משחקי החברה. מדובר במשחקים המשלבים הפעלות חברתיות. חשוב לנו שלצד הטכנולוגיה, כגון משחקי ה-wiiוהפלייסטיישן, תהיה הפעלה שמחברת בין הילדים. כך, לדוגמא, שדרגנו את משחק הלימבו הקלאסי, כשכל ילד שעובר מתחת למקל מקבל שפריץ קצפת טעימה מבר או בת המצווה; אם הוא הצליח לעבור, מציירים לו שפם מצחיק מקצפת על הפנים".

שתפו בטיפים והמלצות לארגון אירוע מוצלח.
"לפני הכל, חשוב לבחור צוות הפעלה עם ניסיון מוכח בהפעלה של בני נוער בגיל הזה. השלב הבא הוא לשלב את האטרקציות הכי חדישות ומיוחדות. כך האירוע לא יראה ויתנהל בדיוק אותו הדבר כמו זה שנערך אצל חבר או חברה אחרים. הטיפ האמור מוביל לזה השלישי, שאומר להעניק לבר או לבת המצווה תחושה שהאירוע שלו או שלה שונה, שהאירוע יהיה שונה מאחרים: החל בבחירת המוסיקה, דרך בחירת צוות ההפעלה וכלה באטרקציות ובמרכיבים, שיגרמו לכל החבר'ה בשכבה לא להפסיק לדבר על הבת מצווש".

ספרו על היעדים שהצבתם לעצמכם לשנה הקרובה.
"בימים אלה אנו מתחילים למכור זיכיונות, כאשר היעד הוא להפוך לרשת כלל ארצית. היעד הוא להפעיל מועדון 'שואו מצווה' לרווחת התושבים בכל עיר בארץ".

איפה אתם רואים את עצמכם בעוד כעשור.
"מאחר ואנו מחוברים מאוד ואוהבים מאוד את עולם הנוער, אנו מתקדמים עם הנוער יד ביד במשך שנים רבות. לכן, אם נצליח לשמר את המגמה הזו, שעיקרה להיות פתוחים ומחוברים, לנוע עם הנוער ולספק לו את מה שהוא אוהב, נשמח לעשות את זה עוד שנים רבות".

מוטותריס אילת

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף אתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף אתרים לדוגמא >>