בשביל החוויה לבר מצווה

חברת "בשביל החוויה" נוסדה בשנת 2007 על ידי שבית ליפשיץ שעסקה קודם לכן בהדרכות טיולים וחוויות מיוחדות בתחום הטיולים.

חברת "בשביל החוויה" נוסדה בשנת  2007 על ידי שבית ליפשיץ שעסקה קודם לכן בהדרכות טיולים וחוויות מיוחדות בתחום הטיולים.
החברה ממוקמת במושב כרם מהר"ל שבכרמל.
החברה עוסקת בהפקת אירועים, אירועי תוכן, אירועים לחברות, אירועים אישיים.
ההתמחות כוללת-יצירת הפעלות ותוכן מקורי ומתן נופך אישי, מרגש ומדוייק לכל אירוע באופן אישי.

בנוסף מדובר בטיולים אישיים, טיולים בארץ, תוך יצירת תוכן רלוונטי למטרות הטיול. הייעודיות היא למוסדות חינוך, חברות ואנשים פרטיים.
בנוסף ישנן הפעלות של  ימי גיבוש, פעילויות גיבוש לחברות  ואירועים מיוחדים עם קונספט לאירועים בעל ערך מוסף, ייחודי ומאד אישי לציון מועדים
כגון בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת למבוגרים, יום נישואין, אירוע פרישה וכדומה. בנוסף ישנם פעיליות ענפות של מסעות מקוריים המופקים מזה כעשור הם טיולי בר או בת מצווה בארץ:
"מסע גיבורות" ומסע "בשביל הבגרות".

שבית ליפשיץ:"פונים אלי קודם כל בשביל התוכן הייחודי והערכי. יש לי כל מיני קונספטים שמשלבים חוויה כיפית עם ערך מוסף ומשמעות הקשורה למעבר מילדות לבגרות. מעבר לחוויה, אנחנו יכולות לתת מענה לכל ההפקה מסביב, החל באוכל, אוטובוס, צלם, לינה אם צריך וכלה במזכרות לאורחים וכל בקשה קטנה כגדולה שתשלים את החוויה.
הלקוחות שלי מגיעים מכל המגזרים. חילוניים, דתיים, כאלה שגרים בארץ וכאלה שגרים בחו"ל. המשותף לכולם - שכולם מחפשים את הערך והמשמעות. הם לא מסתפקים באירוע נוצץ. הם מחפשים את החוויה הייחודית, האישית והבלתי נשכחת.
 היתרון שלנו שאנחנו תופרות אירוע אישי שבו בעל השמחה במרכז אבל כולם שותפים פעילים באירוע. האירועים  משמעותיים ומאתגרים את המחשבה, מעוררים את הסקרנות ומעצימים את כל מי שמשתתף בהם.

שבית הביאה שתי דוגמאות להמחשה: "לפני כ10 שנים הגיעה לארץ משפחה מפראג לחגוג בת מצווה. כמה ימים לפני מועד האירוע, הסתבר שהולך לרדת גשם רציני.
 לא הייתה שום אפשרות לשנות את התאריך לכן עשינו כמה התאמות של המסלול למזג האוויר החורפי. בטיול ההכנה שעשינו, אני והמדריכה הלוגיסטית שהתלוותה אלי, עמדנו במוחרקה ואמרתי לה שביום האירוע אני צופה קשת מעל התבור...
ביום האירוע עצמו, עלינו על האוטובוס והתחיל גשם זלעפות. הגענו לתחנה הראשונה בחוף האקוודוקט בקיסריה, אני אומרת להם במיקרופון: "נחכה כמה דקות שהגשם ירגע... (לא הספקתי לסיים את המשפט) אוקי הגשם נרגע, בואו נרד". היינו שעה בחוף בלי גשם, איך שעלינו על האוטובוס חזר הגשם. ככה היה בכל תחנה שהגענו אליה, איך שהגענו הפסיק הגשם ומיד כשחזרנו לאוטובוס הוא התחדש. בעליה למוחרקה המדריכה השניה שולחת לי הודעה שיושב ענן על המוחרקה ולא רואים כלום ממטר ויש גשם נוראי. שוב, הגענו לחניה, אני כבר מתכוננת להעביר את הזמן עם שירים, אבל מיד נפסק הגשם והלכנו לתצפית. איך שאנחנו מגיעים לנקודת התצפית, מתפנים העננים, הנוף מתגלה במלוא הדרו ואנחנו רואים קשת מעל התבור...

היה אירוע שהמסלול הותאם לסבא קטוע הרגל.
באחד האירועים שלא אני הדרכתי, התאמנו את המסלול לסבתא בכיסא הגלגלים.
יום אחרי, הסבתא התקשרה אלי להודות לי כמה זה היה משמעותי בשבילה להשתתף בבת מצווה של הנכדה שלה, ושהיא מאוד מעריכה את העובדה שלקחנו אותה בחשבון בשיקולי המיקום.

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.